Social Media en het belang van online actief zijn als ondernemer.
Vraag: wat vindt u betrouwbaarder? De kok van restaurant X die u adviseert eens bij hem te komen eten omdat zijn eten zo lekker is of vrienden en familie die u adviseren om eens bij restaurant X te gaan eten omdat ze er geweest zijn en er zo heerlijk gegeten hebben? Aan welke aanbeveling hecht u meer waarde? Waarschijnlijk hecht u meer waarde aan de aanbeveling van uw naasten en dat is niet verwonderlijk want dit geld voor 78% van de mensen.
En toch zijn er ook in 2012 nog heel veel ondernemers die de kanalen waarop mensen (online) ervaringen uitwisselen links laten liggen onder het mom van: “ach, dat kost alleen maar tijd” of “we hebben het altijd zonder Social Media gedaan, dus waarom zou het nu ineens anders moeten?”
Met heel veel plezier en enthousiasme motiveert Jelle Drijver u om uw kop uit het zand te trekken en toont hij wat Social Media voor u kan betekenen, wat het kan opleveren en hoe u het kunt inzetten. Wat is de E-tiquette op de diverse netwerken én wat zijn de Doʼs and Dontʼs. Bijgestaan door vele aansprekende video’s, praktijkvoorbeelden en een gezonde dosis humor (want een lezing moet volgens Jelle naast leerzaam en informatief ook gewoon leuk zijn om bij te wonen!) vliegt het uur voorbij voordat u er erg in hebt.
Aanmelden voor deze bijeenkomst
[gesloten]